Specjalizacje kancelarii adwokackiej z Krakowa

Sprawy sądowe

Specjalizacje kancelarii adwokackiej z Krakowa

Sprawy sądowe

W ramach tej specjalizacji kancelaria prowadzi między innymi następujące sprawy:

Kancelaria mieści się w najbliższej okolicy kompleksu krakowskich sądów (jedynie 100 m od budynku Sądu Okręgowego w Krakowie), co często jest wielkim atutem – możemy bowiem niezwłocznie zapoznać się z aktami prowadzonej już sprawy, podejmować pilne czynności sądowe w najszybszym czasie i zawsze terminowo.

Często zdarza się też tak, że klient obawia się wizyty w sądzie, składania zeznań itp. Wtedy czuje się pewniej, kiedy tuż przed rozprawą spotyka się ze swoim adwokatem i wspólnie z nim udaje się na salę sądową – jest to u nas częsta praktyka.

Jeżeli musicie Państwo sami założyć sprawę sądową, jeżeli bez własnej woli właśnie staliście się stroną postępowania sądowego (otrzymując pozew jako strona czy wniosek jako uczestnik postępowania) lub też jeżeli już prowadzicie Państwo sprawę w sądzie, z którą nie jesteście w stanie sobie poradzić samodzielnie, zapraszamy do skorzystania z naszych usług.

Jak skorzystać z naszego wsparcia prawnego?

Zarezerwuj termin konsultacji.

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo i umów się na dogodny termin konsultacji w kancelarii lub online.

Przygotuj niezbędne dokumenty.

Skompletuj dokumenty, które mogą mieć znaczenie dla Twojej sprawy. Mogą to być orzeczenia, pisma, opis wydarzeń.

Uzyskaj wsparcie prawne.

Przeanalizujemy Twoją sprawę i zaproponujemy konkretne działania oraz skuteczne rozwiązanie problemu.